Kariéra

Přemýšlíte nad propagací své firmy? Jednou z možností je reklamní kalendář

Pokud jste se rozhodla plně se ponořit do podnikání, pravděpodobně hledáte způsoby propagace. V současné době existuje nespočetné množství marketingových nástrojů. Základním stavebním kamenem je bezpochyby reprezentativní webová stránka, skrze kterou se spousta uživatelů dozví, že vůbec existujete. Ovšem nezapomeňte i na takzvaný offline marketing, do něhož patří různé propagační materiály, jako jsou reklamní předměty a kalendáře.

Většinou malé kalendáře pozornost nepoutají, pokud tedy nejsou opravdu něčím výjimečné, nicméně nástěnné provedení je pro lidské oko mnohem viditelnější, protože jsou velké a barevné. Pověšené bývají přímo v zorném poli, a tak by byl hřích, kdyby se na ně nikdo nepodíval.

Reklamní kalendáře o vás dají vědět potenciálním zákazníkům

Předměty, jako jsou propisky, tašky, čepice a kalendáře, jsou pro firmy velice důležitým nástrojem propagace, a to nejen u zákazníků, ale také u partnerů. Jestliže stále přemýšlíte, který z předmětů by byl nejvhodnější, reklamní kalendáře jsou ideální volbou. Velkou výhodou je, že takový kalendář se hodí jako propagační materiál pro jakoukoliv společnost, ať už provozujete kadeřnictví, technologickou firmu či nehtové studio.

Dobře zpracujte veškeré podklady

Jakmile se rozhodnete vytvořit nástěnné kalendáře, které rozdáte zákazníkům, zaměstnancům či obchodním partnerům, měla byste nejprve dobře zpracovat podklady. Přece jen fotografie a obrázky jsou alfou a omegou každého kalendáře. Fotografie by měly mít co nejlepší kvalitu, přičemž o minimálním rozlišení vás informuje přímo konkrétní tiskařská agentura.

Jedním z profesionálů na tvorbu kalendáře je společnost Helma365, jež na tuzemském trhu působí už přes dvacet let. V jejím portfoliu produktů najdete vedle kalendářů také diáře. Ročně vyrobí přes 6 milionů kusů výrobků s kalendáriem, což je opravdu úctyhodné číslo.

Mohlo by zaujmout...